מינויים

ד"ר מיכאל הלברטל מונה למנכ"ל המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה

לאחר 32 שנות עבודה בבית החולים הגדול בצפון, מונה ד"ר מיכאל הלברטל לתפקיד המנכ"ל במקום פרופ' רפי ביאר שפרש לגימלאות

פרופ' מיקי הלברטל, מנהל רמב"ם. צילום: פיוטר פליטר

מנהל חדש למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה – בית החולים הגדול ביותר בצפון הארץ: ד"ר מיכאל (מיקי) הלברטל, שהיה בשנים האחרונות סגן מנהל רמב"ם, מונה לתפקיד המנכ"ל, במקום פרופ' רפי ביאר שניהל את רמב"ם ב-13 השנים האחרונות ופרש לגימלאות. ד"ר הלברטל ייכנס לתפקידו החדש בסוף השבוע הבא (28 בפברואר). על המינוי מסר משרד הבריאות

ד"ר הלברטל בן 60, נשוי ואב לארבעה, תושב זכרון יעקב יהיה מנהלו ה-14 של רמב"ם. הוא למד בבית הספר לרפואה בטכניון, עבר ד"ר התמחות עמיתים באנגליה בשנת 1992 ובבית החולים לילדים בטורונטו ב-1996.

לד"ר הלברטל שלוש התמחויות שאותן עשה ב-32 שנות עבודתו ברמב"ם: ברפואת ילדים, בטיפול נמרץ ילדים ומינהל רפואי, לאחר שקיבל תואר MHA בפקולטה למינהל עסקים באוניברסיטת תל אביב. שירת שנים רבות במילואים כרופא מבצעי מוטס בחיל האוויר.

הוא הקים ב2001 את תחום טיפול נמרץ לב ילדים ברמב"ם ומ-2009 נמצא בהנהלת בית החולים. בשש השנים האחרונות הוא סגן מנהל רמב"ם. תפקידיו העיקרים בהנהלה: אחראי על סקטור הרופאים, מנהל תחומי רפואה נלווים, מנהל איכות בטיחות וניהול סיכונים, יו״ר המרכז הבינלאומי ללימודי טראומה והיערכות לפיגוע המוני וחבר מטה שעת החירום של בית החולים. לצד תפקידיו הרבים מונה ד"ר הלברטל עתה גם למרצה בכיר בפקולטה לרפואה בטכניון.

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בירך על המינוי: "ד״ר הלברטל  נכנס לנעליים גדולות ואני סמוך ובטוח שיוביל את הצוות הרפואי וינהיגו להישגים מרשימים לטובת כלל הציבור בישראל".

משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות, הוסיף: ״אנו מכירים את הפעילות, היוזמות ויכולת הביצוע  של ד"ר הלברטל. הוא  הוכיח יכולות גבוהות בניהול בתקופות של עומס ומשבר ואנו משוכנעים שימשיך ויוביל את בית החולים הגדול בצפון הארץ למשימות החשובות של דאגה לאיכות השירות הרפואי שניתן לתושבי האזור, לצד שילוב וטיפוח הדורות הבאים של רופאים ואחיות במגזר הציבורי".

עם ההודעה על מינויו, אמר ד״ר הלברטל: "לפני כעשר שנים התמזל מזלי להיות מוזמן להצטרף להנהלת רמב"ם. מלבד הצורך ללמוד מקצוע חדש - ניהול - התלוותה למהלך הזה הזכות לעבוד עם חברי הנהלה מרתקים שכל ליבם למען המטופלים והרפואה הציבורית. למדתי רבות מפרופ' ביאר, שאת עבודתו  ופעילותו למען רמב"ם ותושבי הצפון אני מעריך מאוד. לפנינו לא מעט אתגרים ואני סמוך ובטוח שנעמוד בכולם בזכות העובדים והצוותים המצוינים שלנו".

ד״ר אורלי ויינשטיין, ראש חטיבת בתי החולים במשרד הבריאות, אמרה: ״זה מינוי מעולה לטובת המערכת כולה. מהיכרותי עם ד״ר הלברטל אני יודעת שיידע להוביל את רמב"ם למקומות הנכונים, ובטוחה שהעבודה המשותפת של המשרד עם בית החולים תמשיך להיות פורה".

נושאים קשורים:  ד"ר מיכאל הלברטל,  פרופ' רפי ביאר,  מנכ"ל רמב"ם,  מינוי,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  חדשות
תגובות

1979ברכות להצלחה,כבוגר כירורגית ברמב"ם ב

22.02.2019, 15:00

מזל טוב וברכות מעמקי הלב! נבחר אדם ראוי, בהצלחה רבה?❗️

22.02.2019, 19:12

ברכות חמות למיקי מבוגר ילדים ב ואיל סעיד

Congratulations dear Miki,
We are very proud of you here in San Francisco. דרך צלחה וארוכה

אנונימי/ת
23.02.2019, 20:18

אחלה גבר